Υπάρχει Πελατεία για Όλους – Η Αξία της Υπηρεσίας σας

Υπάρχει Πελατεία για Όλους – Η Αξία της Υπηρεσίας σας
Ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που πρέπει να καταλάβετε καθώς ξεκινάτε την πορεία σας στον χώρο του μανικιούρ, πεντικιούρ και της ονυχοπλαστικής είναι ότι υπάρχει πελατεία για όλους. Όπως εσείς επενδύετε σε γνώσεις, εμπειρία και τεχνική, έτσι και οι πελάτες διαφέρουν μεταξύ τους ως προς το τι αναζητούν και τι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν.
• Κάποιοι πελάτες θέλουν το φθηνότερο δυνατό. Θα επιλέξουν μια υπηρεσία με βάση την τιμή, όχι την ποιότητα.
• Άλλοι θέλουν μια ισορροπία μεταξύ ποιότητας και κόστους. Είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν μια δίκαιη τιμή για ένα καλό αποτέλεσμα.
• Και υπάρχουν και εκείνοι που θέλουν το απόλυτο αποτέλεσμα, ανεξαρτήτως τιμής. Αυτοί αναζητούν την τέλεια εμπειρία και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν όσο χρειάζεται για να την αποκτήσουν.
Ως αρχάριοι, είναι λογικό να ξεκινήσετε με χαμηλότερες τιμές. Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να αποκτήσετε εμπειρία, να δημιουργήσετε πελατολόγιο και να τελειοποιήσετε την τεχνική σας. Όμως προσοχή: αυτή η φάση πρέπει να έχει χρονοδιάγραμμα και ξεκάθαρα όρια!
➡ Θέστε ένα συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο για τις χαμηλές τιμές σας. Ενημερώστε τις πελάτισσές σας ότι βρίσκεστε σε στάδιο εκπαίδευσης και ότι η προσφορά αυτή ισχύει για συγκεκριμένο διάστημα.
➡ Δουλέψτε καθημερινά για να βελτιώσετε την ποιότητά σας. Οι χαμηλές τιμές δεν είναι αυτοσκοπός. Στόχος σας πρέπει να είναι η σταδιακή εξέλιξη, ώστε να μπορείτε να ζητάτε την τιμή που αξίζετε.
➡ Μην φοβηθείτε να αυξήσετε τις τιμές σας όταν έρθει η ώρα. Αν παραμένετε στις χαμηλές τιμές για πολύ καιρό, οι πελάτες θα σας αντιμετωπίζουν ως “φθηνή επιλογή” και όχι ως επαγγελματίες που προσφέρουν αξία.
Η τιμή που ζητάτε αντικατοπτρίζει την αξία που δίνετε. Χτίστε την ποιότητά σας, βελτιωθείτε και διεκδικήστε την αμοιβή που σας αξίζει.